Volná pracovní pozice: IT Koordinátor - Brno

Je pro Vás tato nabídka zajímavá?
Přihlašte se


Pro našeho klienta, úspěšnou obchodní společnost Moravia Consulting, hledáme vhodné kandidáty na pozici

 

IT Coordinator – IT koordinátor

 

Koho hledáme?

Nového IT kolegu do prima týmu, který zajistí, aby ve firmě všem všechno fungovalo tak, jak má. Nemusí dělat všechno sám, ale vykomunikovat s externími dodavateli, ale musí rozumět tomu, co bude třeba vyřešit a zajistit.

Měl by mít zkušenosti na pozic správce IT – koordinátor, který bude schopen zabezpečovat komunikaci s externími dodavateli.

Pozice je podřízena vedení společnosti.

 

Co konkrétně bude mít na starosti?

  • HW – koordinace a komunikace s externím správcem sítě
  • ERP – koordinace a komunikace s externím dodavatelem ERP systému
  • ERP – Update 2020/2021 – řízení projektu, 2020 – příprava, 01/2021 – implementace
  • Software – koordinace a správa software používaného různými uživateli (zaměstnanci – 25)
  • Reporting – koordinace a spolupráce na vývoji reportů (Jet-Reports), koordinace zavádění reportovacího software – Jet Analytics
  • Web – koordinace webů a domén v mateřské i dceřiných společnostech
  • Podpora E-commerce – implementace procesů e-commerce – focus Amazon na Evropské úrovni
  • Podpora EDI – připojení pro strategické zákazníky, vlastní, nebo přes API připojení
  • Komunikace a datové služby - koordinace s externími dodavateli (telefony, internet)
  • Implementace a správa profi komunikačních technologií - video konference, webináře ...

cílem je zlepšit možnosti komunikace s partnery za účelem snížení nutných pracovních cest

  • Podpora produktů – „nové technologie“ - 3D tisk, 3 D scanning, VR …

 

Co musíte znát a umět k výkonu této pozice?

  • SŠ/VŠ vzdělání – obor informační technologie
  • praxe a zkušenosti na pozici IT podpora, Správce IT, Projektový manažer IT apod.
  • znalost MS Dynamics NAV, případně jiné ERP
  • základy programování, nebo znalost programátorského prostředí nutné pro implementaci a parametrizaci mezi ERP a ostatními systémy
  • zkušenosti v oblasti řízení projektů
  • znalost AJ – slovem i písmem, na minimálně středně pokročilé úrovni, bude využívána v praxi
  • PC gramotnost na profesionální úrovni
  • organizační schopnosti a dovednosti
  • schopnost aktivního, samostatného jednání
  • schopnost rychlé adaptace, zájem učit se a získávat nové znalosti a dovednosti
  • vstřícné chování a vystupování napříč firmou
  • pracovitost, spolehlivost a zodpovědnost

Nabízíme:

  • zázemí úspěšné obchodní společnosti se zaměřením na export
  • příjemné a moderní prostředí menší společnosti
  • příjemnou firemní kulturu a bezva lidičky
  • stabilitu zaměstnání a dlouhodobou spolupráci
  • mzdové ohodnocení adekvátní této pozici
  • systém firemních benefitů i v době ekonomické krize

 

Místo výkonu práce:             Brno

Termín nástupu:                   ihned, případně dohodou

Výběrové řízení:                   2 kolové – personalitou, s vedením

Mzdové ohodnocení:            40000 - 50000CZK/měsíčně nástupní mzda v hrubém + motivační složky mzdy

 

Zaujala Vás naše pracovní nabídka? Neváhejte a pošlete nám svůj životopis v českém a anglickém jazyce jako odpověď na tuto inzerci. Budu Vás kontaktovat

 

Pozici obsazujeme exkluzivně v rámci Interim HRM.

Souhlasím, aby společnost AW Partners s.r.o., se sídlem Tuřanka 1222/115, 62700 Brno, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 61138, /dále jen „Správce“/, zpracovávala mé osobní údaje v souladu s Nařízením EK a Rady EU č. 2016/679 ze dne 27. 4. 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů, platném od 25. 5. 2018, ve znění pozdějších předpisů /dále jen „Nařízení“/ pouze pro účely zprostředkování zaměstnání a s ním souvisejícími činnostmi.


Je pro Vás tato nabídka zajímavá?
Přihlašte se