Volná pracovní pozice: Asistent/ka technické oddělení – s ČJ/EN, příp. RU

Je pro Vás tato nabídka zajímavá?
Přihlašte se


Hledáme asistentku na technické oddělení /engineering, projektový management, servis/ do jedné z dceřiných společností expandující akciové společnosti!

 

  • Máte alespoň kratší praktickou zkušenost na administrativní pozici?
  • Jste týmový spoluhráč?
  • Chcete pracovat v týmu technicky erudovaných lidiček, kde se vše točí kolem technický projektů?

 

Ano? Pak hledáme právě Vás na pozici:

 

Asistent/ka technické oddělení – s ČJ/EN, příp. RU

Kumulovaná pracovní pozice – admin podpora přípravy a realizace technických projektů.

 

Čím se budete zabývat na této pozici konkrétně?

  • zajištění veškerého administrativního servisu, příprava odborných podkladů a další úkony nezbytné pro činnost všech úseků společnosti GD (řízení zakázek, servis, projekty)
  • vedení evidence úkolů, sledování termínů a jejich plnění
  • podpora při vedení agendy svěřených obchodních případů - projektů
  • podpora při zajišťování logistických procesů při realizaci projektů
  • podpora při zpracování interních podkladů pro expedici
  • podpora při zajišťování expedice a dopravy zboží
  • admin podpora při zpracovávání kalkulace obchodních zakázek ve spolupráci s PM
  • zajištění zápisů z porad
  • zpracování podkladů pro cestovní příkazy a knihu jízd
  • vedení pokladny, evidence smluv, evidence faktur
  • zajištění občerstvení v jednacích místnostech pro zaměstnance a hosty společnosti,
  • příprava zasedacích místností k jednání,
  • součinnost při organizaci a přípravě návštěv
  • prohlubování a rozšiřování odborné kvalifikace a jazykových znalostí potřebných při výkonu funkce asistentka
  • dodržování vnitřních předpisů - řády, směrnice, pracovní postupy, bezpečnostní předpisy
  • zachovávání mlčenlivosti o všech důvěrných informacích a obchodních tajemstvích společnosti a dalších skutečnostech, které získá nebo se dozví při výkonu své funkce
  • plnění pracovních a organizačních pokynů nadřízeného

                                                          

Jaké znalosti a dovednosti jsou nutné k výkonu této pozice?

  • ukončené SŠ/VŠ vzdělání
  • praxe na pozici administrativní podpory týmu v délce 1 roku
  • zkušenosti s vedením agend projektového managementu - výhodou
  • znalost českého jazyka, slovem i písmem je pro výkon pozice podmínkou!
  • znalost AJ – slovem i písmem, budete běžně využívat mluvenou i psanou formou, překlady
  • znalost RJ – slovem i písmem – velkou výhodou
  • PC gramotnost – pokročilá znalost MS Office (Excel, Word, Outlook, PowerPoint)
  • ŘP sk. B, aktivní řidič/ka – občasné vyřizování záležitostí spojených s realizací projektů
  • výborné organizační a komunikační schopnosti a dovednosti
  • schopnost pracovat samostatně i v týmu
  • metodický a koncepční přístup vítán 
  • pohotovost, pečlivost, přesnost, zodpovědnost
  • odolnost vůči stresu

 

Co Vás bude určitě zajímat?  Co nabízíme:

  • práci na HPP na dobu neurčitou v zázemí prosperující a stabilní akciové společnosti
  • nové, moderní pracovní prostředí
  • firemní kultura s orientací nejen na výsledky, ale také na lidi
  • mzdové a pracovní podmínky adekvátní pozici a pracovnímu trhu
  • zavedený systém firemních benefitů stravenky, příspěvek na jazykové kurzy a odborné vzdělávání, 5 týdnů dovolené a další
  • možnost dalšího odborného, případně kariérního růstu
  • dostupnost MHD i automobilem, parkování na firemním parkovišti

 

Termín nástupu – date of start:               ihned nebo dohodou /tolerance výpovědní lhůty/

Místo výkonu práce - workplace:            Brno

 

 

Zaujala Vás naše pracovní nabídka? Tedy neváhejte a pošlete nám svůj životopis s fotografií v českém, anglickém, případně ruském jazyce jako odpověď na tuto inzerci. Na Vaši reakci reagujeme obratem.

 

Pozici obsazujeme exkluzivně, zaměstnavatel pozici neinzeruje, ani nevyhledává kandidáty/tky prostřednictvím jiné personální agentury.

Souhlasím, aby společnost AW Partners s.r.o., se sídlem Tuřanka 1222/115, 62700 Brno, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 61138, /dále jen „Správce“/, zpracovávala mé osobní údaje v souladu s Nařízením EK a Rady EU č. 2016/679 ze dne 27. 4. 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů, platném od 25. 5. 2018 ve znění pozdějších předpisů /dále jen „Nařízení“/ pouze pro účely zprostředkování zaměstnání a s ním souvisejícími činnostmi:

  • zaznamenávání, shromažďování, ukládání, třídění, kombinování, kompletace
  • odesílání dokumentace třetím stranám tj. zaměstnavatelům po předchozím souhlasu uchazeče /Subjektu údajů/ přičemž totožnost potenciálního zaměstnavatele je společnost AW Partners, s.r.o. uchazeči povinna sdělit před odesláním jeho/její dokumentace /CV a přílohy/
  • účast ve výběrových řízení u potenciálních zaměstnavatelů uložení a vedení v databázi uchazečů Správce
  • účast ve výběrových řízení u potenciálních zaměstnavatelů

Potvrzuji, že jsem obeznámen se svými právy v souvislosti s přístupem k informacím a jejich ochraně dle Nařízení č. 2016/679 Sb. ve znění pozdějších předpisů a mám právo souhlas se zpracováním osobních údajů kdykoliv odvolat nebo zrušit písemnou formou.


Je pro Vás tato nabídka zajímavá?
Přihlašte se