Volná pracovní pozice: Asistent/ka – recepční – pracovník back office - s AJ/NJ/IT

Je pro Vás tato nabídka zajímavá?
Přihlašte se


  • Přejete si pracovat v příjemném a moderním prostředí úspěšné obchodní společnosti?
  • Máte zájem pracovat v multikulturním prostředí mezi příjemnými lidmi?
  • Dokážete být „pravou rukou“ svým kolegům/kolegyním a zajistit potřebné administrativní nebo organizační záležitostí?
  • Chcete doopravdy používat jazyky – angličtinu, němčinu a italštinu?

 

Hledáme Vás!

 

Pro úspěšnou obchodní distribuční společnost se zaměřením na export produktů, na které má výhradní zastoupení pro země EU i mimo EU, hledáme příjemnou a jazykově vybavenou

 

Asistent/ku – recepční – pracovníka back office - s AJ/NJ/IT

 

Čím se budete konkrétně zabývat? Práce je opravdu pestrá, nudit se nebudete:

Výkonná administrativní pozice, zabezpečuje činnosti spojené s chodem recepce a zajištěním provozních záležitostí společnosti. Pozice podřízena pozici Operational Director.

Co budete konkrétně zabezpečovat? Pestrou paletu činností:

  • chod recepce
  • příjem návštěv z tuzemska a zahraničí
  • rezervace zasedacích místností
  • nákup drobného spotřebního materiálu
  • vedení agend a evidencí
  • rezervaci letenek, hotelů, jízdenek pro obchodní týmy
  • podílet se na organizaci veletrhů, promoakcí a organizaci partnerských dnů
  • komunikaci s dopravci a zajištění individuálních přeprav zboží
  • zpracování podkladů pro import do interního firemního systému
  • zpracování objednávek zahraničních odběratelů ve firemním systému Navision – podpora obchodního týmu

 

Jaké znalosti a dovednosti jsou nutné k výkonu pozice?

  • min. ukončené SŠ vzdělání
  • předchozí praxe na administrativní pozici
  • znalost AJ – slovem i písmem na pokročilé úrovni – garantováno využití v praxi
  • znalost NJ – slovem i písmem na pokročilé úrovni – garantováno využívání v praxi
  • znalost italštiny – slovem i písmem – alespoň na středně pokročilé úrovni, vyšší úroveň vítána
  • PC gramotnost - MS Office, Internet, Outlook, ochota zaškolit se ve firemním systému Navision
  • organizační a komunikační schopnosti a dovednosti
  • vstřícnost, příjemné vystupování, pečlivost, spolehlivost a zodpovědnost
  • schopnost samostatné práce i spolupráce v týmu

 

Co Vás bude ještě zajímat? Určitě to, co nabízíme:

  • zázemí úspěšné obchodní a ekonomicky stabilní společnosti se zahraniční účastí a aktivitami
    v oblasti exportu zboží
  • práce na centrále společnosti /do 30 zaměstnanců/
  • hlavní pracovní poměr nejprve na dobu určitou 1 rok, poté doba neurčitá
  • adaptace a zaškolení po nástupu je zajištěna
  • příjemnou a pozitivní firemní kulturu
  • moderní pracovní prostředí
  • možnost dalšího odborného rozvoje
  • systém firemních benefitů

 

Místo výkonu práce:                       Brno

Datum nástupu:                              ihned – dohodou

 

Zaujala Vás naše nabídka? Ano? Pak již zbývá poslat nám Vaši dokumentaci:

 

Pro výběrové řízení bude třeba zaslat:

  • životopis v českém, anglickém a německém jazyce, v italštině - pokud máte k dispozici
  • motivační dopis, proč se ucházíte o tuto pozici – jaká jsou Vaše očekáván

 

Organizace výběrového řízení:

  • dvoukolové

 

Pozici obsazujeme exkluzivně, zaměstnavatel pozici neinzeruje, ani nevyhledává kandidáty/tky prostřednictvím jiné personální agentury.

Souhlasím, aby společnost AW Partners s.r.o., se sídlem Tuřanka 1222/115, 62700 Brno, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 61138, /dále jen „Správce“/, zpracovávala mé osobní údaje v souladu s Nařízením EK a Rady EU č. 2016/679 ze dne 27. 4. 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů, platném od 25. 5. 2018 ve znění pozdějších předpisů /dále jen „Nařízení“/ pouze pro účely zprostředkování zaměstnání a s ním souvisejícími činnostmi:

  • zaznamenávání, shromažďování, ukládání, třídění, kombinování, kompletace
  • odesílání dokumentace třetím stranám tj. zaměstnavatelům po předchozím souhlasu uchazeče /Subjektu údajů/ přičemž totožnost potenciálního zaměstnavatele je společnost AW Partners, s.r.o. uchazeči povinna sdělit před odesláním jeho/její dokumentace /CV a přílohy/
  • účast ve výběrových řízení u potenciálních zaměstnavatelů uložení a vedení v databázi uchazečů Správce
  • účast ve výběrových řízení u potenciálních zaměstnavatelů

Potvrzuji, že jsem obeznámen se svými právy v souvislosti s přístupem k informacím a jejich ochraně dle Nařízení č. 2016/679 Sb. ve znění pozdějších předpisů a mám právo souhlas se zpracováním osobních údajů kdykoliv odvolat nebo zrušit písemnou formou.


Je pro Vás tato nabídka zajímavá?
Přihlašte se