Volná pracovní pozice: Asistent/ka marketingu

Je pro Vás tato nabídka zajímavá?
Přihlašte se


  • Přejete si pracovat v úspěšné obchodní společnosti zaměřené na export produktů?
  • Pracujete raději v menší společnosti do 50 zaměstnanců?
  • Hledáte tým příjemných a pozitivně naladěných lidí?
  • Dokážete zajistit marketingovou podporu celé společnosti i obchodníkům?
  • Chcete aktivně využívat angličtinu slovem i písmem?

Pak hledáme právě Vás!

Pro úspěšnou obchodní distribuční společnost se sídlem v Brně a se zaměřením na export spotřebních produktů, na které má výhradní zastoupení pro země EU i mimo EU, příjemnou a jazykově vybavenou kolegyni/kolegu na pozici:

 

Asistent/ka marketingu

 

Čím se budete konkrétně zabývat? Práce je opravdu pestrá, nudit se nebudete:

Výkonná pozice, zabezpečuje marketingovou podporu společnosti, a především obchodního týmu s využitím AJ a českého jazyka. Co budete konkrétně zabezpečovat? Pestrou paletu činností:

  • koordinace a správa marketingových projektů – stávající produkty, nové produkty
  • realizace měsíčních reklamních kampaní a promo akcí ve spolupráci s obchodním oddělením
  • zadávání projektů v interním firemním systému
  • kontrola plánů a rozpočtů na jednotlivé projekty a jejich vyhodnocení
  • mailing a rozesílání různých informací zákazníkům
  • katalogy – návrhy, zajištění zpracování /online i tištěné/
  • správa části webových stránek - webshop
  • sociální media – práce na FCB, Google Ads, sledování a vyhodnocování marketingových kampaní
  • prodejní a promo akce na našich Webshopech
  • interní spolupráce – vedení společnosti, obchodní oddělení, DTP, IT
  • spolupráce s reklamní agenturou
  • organizace firemních akcí
  • účast na promo akcích a veletrzích 2-4x do roka

Jaké znalosti a dovednosti jsou nutné k výkonu pozice?

  • min. ukončené SŠ vzdělání
  • předchozí praxe na administrativní pozici
  • znalost AJ – slovem i písmem na pokročilé úrovni – garantováno využití v praxi
  • znalost dalšího jazyka výhodou
  • PC gramotnost - MS Office, Internet, Outlook, ochota zaškolit se ve firemním systému Navision
  • znalost grafických programů - výhodou
  • organizační a komunikační schopnosti a dovednosti
  • schopnost samostatné práce i spolupráce v týmu

 

Co Vás bude ještě zajímat? Určitě to, co nabídneme:

  • zázemí úspěšné obchodní a ekonomicky stabilní společnosti s aktivitami v exportu zboží do zemí EU i mimo EU
  • místo výkonu práce dostupné MHD i automobilem /zastávka u firmy, parkoviště i firmy/
  • hlavní pracovní poměr nejprve na dobu určitou 1 rok, poté doba neurčitá
  • adaptace a zaškolení po nástupu je zajištěno
  • příjemnou a pozitivní firemní kulturu
  • moderní pracovní prostředí
  • možnost dalšího odborného rozvoje
  • systém firemních benefitů

 

Místo výkonu práce:                     Brno

Datum nástupu:                             ihned – dohodou

 

Zaujala Vás naše nabídka? Ano? Pak již zbývá pouze jediný krok, poslat nám Vaši dokumentaci:

Pro výběrové řízení bude třeba zaslat:

  • životopis v českém a anglickém jazyce

Pozici obsazujeme exkluzivně, zaměstnavatel pozici neinzeruje, ani nevyhledává kandidáty/tky prostřednictvím jiné personální agentury.

Souhlasím, aby společnost AW Partners s.r.o., se sídlem Tuřanka 1222/115, 62700 Brno, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 61138, /dále jen „Správce“/, zpracovávala mé osobní údaje v souladu s Nařízením EK a Rady EU č. 2016/679 ze dne 27. 4. 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů, platném od 25. 5. 2018 ve znění pozdějších předpisů /dále jen „Nařízení“/ pouze pro účely zprostředkování zaměstnání a s ním souvisejícími činnostmi:

  • zaznamenávání, shromažďování, ukládání, třídění, kombinování, kompletace
  • odesílání dokumentace třetím stranám tj. zaměstnavatelům po předchozím souhlasu uchazeče /Subjektu údajů/ přičemž totožnost potenciálního zaměstnavatele je společnost AW Partners, s.r.o. uchazeči povinna sdělit před odesláním jeho/její dokumentace /CV a přílohy/
  • účast ve výběrových řízení u potenciálních zaměstnavatelů uložení a vedení v databázi uchazečů Správce

Potvrzuji, že jsem obeznámen se svými právy v souvislosti s přístupem k informacím a jejich ochraně dle Nařízení č. 2016/679 Sb. ve znění pozdějších předpisů a mám právo souhlas se zpracováním osobních údajů kdykoliv odvolat nebo zrušit písemnou formou.

 

 

 

 


Je pro Vás tato nabídka zajímavá?
Přihlašte se