Volná pracovní pozice: Asistent/ka managementu

Je pro Vás tato nabídka zajímavá?
Přihlašte se


Hledáme: Asistentku vrcholového managementu

  • Máte praktické zkušenosti na této pozici alespoň 2-3 roky?
  • Vaše vystupování, chování a jednání je přesně vhodné pro výkon této pozice?
  • Jste dobrý organizátor, diplomat a pečujete rád/a o druhé?
  • Administrativní podpora managementu pro Vás není neznámý pojem?
  • Ovládáte angličtinu slovem i písmem alespoň na středně pokročilé úrovni?
  • Jste časově flexibilní?

Pokud jste odpověděl/a 6x ano, hledáme právě Vás!

Jedná se o pracovní poměr na dobu neurčitou.

Čím se budete zabývat na této pozici konkrétně?

  • zajišťovat organizační a administrativní podporu výkonnému řediteli
  • správa kalendářů – termínů jednání a schůzek managementu
  • evidence a třídění příchozí a odchozí pošty, správa emailové komunikace
  • kompletace, evidence a administrace smluv
  • účast na poradách, zpracování zápisů z porad, sledování plnění úkolů z porad
  • organizační zajištění služebních cest (hotely, letenky) a jejich následné vyúčtování
  • organizace firemních akcí
  • příprava, zpracování prezentací, případně kontrola zpracování prezentací
  • aktuálně řešit úkoly dle požadavků vedení společnosti a samostatně určovat priority splnění

Jaké znalosti a dovednosti jsou nutné k výkonu této pozice?

  • ukončené SŠ/VŠ vzdělání
  • praxe na pozici asistentky vrcholového managementu alespoň 2-3 roky - podmínkou
  • PC gramotnost – pokročilá znalost MS Office (Excel, Word, Outlook, PowerPoint)
  • znalost českého jazyka na úrovni rodilý mluvčí - podmínkou
  • znalost AJ – slovem i písmem alespoň na středně pokročilé úrovni, bude využívána občas
  • znalost RJ – výhodou, nikoliv podmínkou
  • ŘP sk. B, aktivní řidič - budete nepravidelně vyjíždět za účelem organizace různých akcí
  • výborné organizační a komunikační schopnosti a dovednosti
  • schopnost pracovat samostatně i v týmu
  • pohotovost, pečlivost, přesnost, zodpovědnost
  • časová flexibilita – pro tuto pozici nutná v případě potřeby /návštěv, jednání apod./
  • odolnost vůči stresu

Co Vás bude určitě zajímat? Co nabízíme:

  • práci na HPP na dobu neurčitou v zázemí expandující akciové společnosti
  • nové, moderní pracovní prostředí
  • firemní kultura s orientací nejen na výsledky, ale také na lidi
  • mzdové a pracovní podmínky adekvátní pozici a pracovnímu trhu
  • zavedený systém firemních benefitů stravenky, příspěvek na jazykové kurzy a odborné vzdělávání,
  • 5 týdnů dovolené a další
  • možnost dalšího odborného růstu
  • dostupnost MHD i automobilem, parkování na firemním parkovišti

Termín nástupu – date of start:         možný ihned, dohodou

Místo výkonu práce - workplace:       Brno

Zaujala Vás naše pracovní nabídka?

Tedy neváhejte a pošlete nám motivační dopis, svůj životopis s fotografií v českém a anglickém jazyce jako odpověď na tuto inzerci. Na Vaši reakci reagujeme obratem a organizujeme pohovory.

Pozici obsazujeme exkluzivně, zaměstnavatel pozici neinzeruje, ani nevyhledává kandidáty/tky prostřednictvím jiné personální agentury.

Souhlasím, aby společnost AW Partners s.r.o., se sídlem Tuřanka 1222/115, 62700 Brno, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 61138, /dále jen „Správce“/, zpracovávala mé osobní údaje v souladu s Nařízením EK a Rady EU č. 2016/679 ze dne 27. 4. 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů, platném od 25. 5. 2018 ve znění pozdějších předpisů /dále jen „Nařízení“/ pouze pro účely zprostředkování zaměstnání a s ním souvisejícími činnostmi.

 


Je pro Vás tato nabídka zajímavá?
Přihlašte se