Procesy řízení lidských zdrojů
Získali jste kvalitní zaměstnance pro Vaši firmu ? Motivujte a stabilizujte svůj tým, pracujte se zaměstnanci i po jejich nástupu. Naši interim manažeři poradí a pomohou s nastavením procesů, které výrazně snižují fluktuaci, motivují k vyšším výkonům a přispějí ke splnění cílů Vaší společnosti.
Zabezpečíme realizaci jednotlivých nebo všech procesů řízení lidských zdrojů jako je:
- adaptační proces pro nové zaměstnance
- odměňování zaměstnanců - zpracování návrhu a nastavení odměňování pro zvýšení výkonnosti zaměstnanců včetně zpracování agend
- motivační programy pro zaměstnance - zpracování návrhu a nastavení systému motivačních programů
- hodnocení zaměstnanců zpracování návrhu, nastavení procesu a vlastní provedení hodnocení zaměstnanců
- rozvoj a vzdělávání - zpracování návrhu, nastavení procesu a vlastní realizace systému rozvoje a vzdělávání
1 Proces adaptace zaměstnance zahrnuje:
nastavení programu zapracování a adaptace nového zaměstnance tak, aby byl v co nejkratším čase informován o chodu společnosti, organizačním uspořádání, jeho náplni práce a jeho výkon byl co nejdříve plnohodnotný
Spolupráci lze uzavřít smluvně nebo jednorázovou objednávkou:
na dobu určitou - dle potřeb klienta - jednorázové zakázky
na dobu neurčitou s možností výpovědi smluvního vztahu
2 Proces řízení výkonnosti zaměstnanců včetně hodnocení a stimulačních nástrojů zahrnuje:
a) krátká revize dosavadní hodnotící praxe ve firmě za účasti vybraných nebo postupně všech vedoucích pracovníků - podle dohodnutého zadání
- jaká hodnocení se provádějí na různých úrovních řízení - krátkodobá i dlouhodobá
- co se porovnává, na základě kterých vstupů, jejich měřitelnost SMART
- jaké hodnotící zvyklosti mají vedoucí pracovníci
- jak se určuje podklad pro hodnocení - pracovní náplň, výkonové normy, dlouhodobé úkoly a jak jsou tyto v souladu s celofiremními cíli, jak jsou cíle přeneseny na hodnocené jednotlivce
- jak se dál pracuje s informacemi vzešlými z hodnocení
- jaké jsou nástroje používané - hodnotící stupnice, pomůcky (vzory)
b) zpracování návrhu a nastavení odměňování pro zvýšení výkonnosti zaměstnanců včetně zpracování dokumentů - vzor kvalitního popisu pracovní pozice, vnitřní směrnice pro hodnocení, workshop pro vedoucí s nácvikem, hodnotící formulář jako vodítko, možné využití informací vzešlých z hodnocení, vodítko pro využití výsledků hodnocení pro individuální úpravy mzdy/platu
c) revize motivačních nástrojů používaných ve firmě, jejich efektivita a vazba na hlavní ukazatele
d) zpracování návrhu a nastavení systému motivačních nástrojů pro různé profesní skupiny pracovníků
e) průzkum účinnosti měkkých motivačních nástrojů - spokojenosti pracovníků s firmou a jejich vztah k firmě
- zpracování návrhu a nastavení odměňování pro zvýšení výkonnosti zaměstnanců - vnitřní předpis o odměňování, katalog pracovních pozic
- zpracování návrhu a nastavení systému motivačních programů zaměstnaneckých výhod /benefitů/ - výběr vhodných benefitů, nastavení
Spolupráci lze uzavřít smluvně nebo jednorázovou objednávkou:
na dobu určitou - dle potřeb klienta - jednorázové zakázky
na dobu neurčitou s možností výpovědi smluvního vztahu
3 Proces řízení a rozvoje organizace zahrnuje:
- revize existujících norem pro fungování organizace a jejich kvality - organizační schémata, pracovní náplně, organizační řád, pracovní řád, případně další související směrnice, jejich silná a slabá místa a možnosti zlepšení.
- revize mechanismů pro kontrolu a přehodnocování organizačních dokumentů
- návrh dokumentů a pomoc s jejich dokončením - mapa odpovědností pro klíčové pozice nebo oddělení,
- zpracování návrhu a nastavení systému motivačních programů zaměstnaneckých výhod /benefitů/ - výběr vhodných benefitů
- oblasti "kritických činností" a způsoby zabezpečení zastupitelnosti - zjištění stavu a pomoc s vypracováním dokumentů
- revize pravidel určujících pravomoci - rozhodovací, schvalovací, podpisové, zpracování nebo upgrade souvisejících interních dokumentů schvalovací limity, matice RASIC
4 Proces hodnocení zaměstnanců dle MBO a MBC varianta II zahrnuje:
- hodnocení splnění stanovených cílů pro příslušné období
- hodnocení pracovních měřitelných výsledků za období 6-12 měsíců - tzv. tvrdá data, konkrétní měřitelné výsledky
- hodnocení postojů zaměstnance vůči společnosti, pracovního chování a kvality manažerských dovedností u vedoucích pracovníků
- konzultace potřeb rozvoje a vzdělávání zaměstnanců
- konzultace potřeb seberealizace a plánování kariéry zaměstnance
- stanovení konkrétních cílů pro období dalších 6-12 měsíců
Spolupráci lze uzavřít smluvně nebo jednorázovou objednávkou:
na dobu určitou - dle potřeb klienta - jednorázové zakázky
na dobu neurčitou s možností výpovědi smluvního vztahu
5 Proces rozvoje a vzdělávání zahrnuje:
- provedení identifikace potřeb rozvoje a vzdělávání ze strany zaměstnavatele i zaměstnanců s cílem zajistit vyšší a kvalitnější výkon zaměstnanců a splnění plánovaných cílů - obchodních výsledků společnosti.
- vypracování návrhu, nastavení procesu a vlastní realizace systému rozvoje a vzdělávání včetně vypracování agend.
- součástí může být také zpracování projektu pro financování vzdělávání z fondů EU a zabezpečení externích dodavatelů - lektorů.
Spolupráci lze uzavřít smluvně nebo jednorázovou objednávkou:
na dobu určitou - dle potřeb klienta - jednorázové zakázky
na dobu neurčitou s možností výpovědi smluvního vztahu
Aktuální nabídka
Práci hledají ..
- Technická příprava výroby, projektový manažer
- Administrativní pracovník/pracovnice, Projektový manažer - stavebnictví, Přípravář, Technik
- jiné
- Ředitel – generální
- Účetní – mzdový, Obchodní asistent/ka, Samostatná účetní, Asistentka - recepční
Volné pracovní pozice ..
Zobrazit vše >Areál Slatina
Tuřanka 115,
budova B, 2. patro
627 00 Brno - Slatina
Tel. +420 511 115 351
E-mail: awpartners@awpartners.cz
Komerční centrum IBC
Příkop 843/4
602 00 Brno - střed
pouze po předchozí domluvě