Služby

Jaké služby nabízíme?

Činnost našeho týmu je zaměřena na poskytování komplexního servisu personálních služeb pro nově vzniklé podnikatelské subjekty i menší společnosti - vyhledání zaměstnanců, sestavení týmu, vedení a zpracování personálních a mzdových agend, poskytování podpory formou odborných konzultací. Naší specializací je také interim management /rozklik - info k pojmu/ realizace projektů "na míru" dle potřeb a podmínek klienta.

Více info »


Konzultační a poradenská činnost - optimalizace počtu zaměstnanců

Optimalizace počtu zaměstnanců přináší úsporu mzdových nákladů a flexibilita zaměstnanců přispívá k efektivnějšímu využití jejich kapacity v rámci firmy.

Více info »


Vyhledání a výběr vhodných kandidátů - recruitment

Mít správné lidi na správných místech je základ úspěchu každého zaměstnavatele. Ušetříme Váš čas i náklady, Provedeme předvýběr vhodných kandidátů a prověříme maximum informací o jejich znalostech, zkušenostech i osobnostním profilu. Nabízíme kvalitní řešení za výhodných podmínek.

Více info »


Praktická personalistika a mzdy - externí personální služby a zpracování mezd

Není pro Vás efektivní zaměstnat personalistu nebo mzdového účetního ? Nabídneme Vám výhodný outsourcing personálních a mzdových služeb, který můžete využívat dle svých provozních potřeb. Svěřte starosti s agendami a jejich zpracováním nám.

Více info »


Procesy řízení lidských zdrojů - návrhy a implementace procesů

Získali jste kvalitní zaměstnance pro Vaši firmu ? Motivujte a stabilizujte svůj tým, pracujte se zaměstnanci i po jejich nástupu. Naši interim manažeři poradí a pomohou s nastavením procesů, které výrazně snižují fluktuaci, motivují k vyšším výkonům a přispějí ke splnění cílů Vaší společnosti.

Více info »


Zaměstnanecké dotazníky a průzkumy

Chcete znát názory Vašich zaměstnanců ? Jejich postoje vůči firmě ? Využijte naší nabídky dotazníkových průzkumů. Umožní Vám získat cenné informace a možnost s nimi dále pracovat. Realizovaná opatření Vám přinesou zkvalitnění firemní kultury, zvýšení loajality zaměstnanců vůči firmě, snížení fluktuace, zvýšení výkonu a stabilizaci zaměstnanců.

Více info »


Kurzy a školení

Odbornost je zárukou kvality práce Vaší firmy. Rozvoj a vzdělávání Vašich zaměstnanců zvyšuje úroveň Vaší společnosti a funguje velmi pozitivně jako motivační i stabilizační prvek v řízení lidských zdrojů.

Více info »


Jak s námi navázat spolupráci ?

Pokud Vás zaujala některá z námi nabízených služeb, kontaktujte nás. Velmi rádi se s Vámi osobně setkáme a při osobní prezentaci doplníme informace, které by Vás ještě zajímaly. Po osobní schůzce, prezentaci a výběru služby k realizaci Vám připravíme podklady ke smluvní spolupráci, návrh realizace zakázky cenové kalkulace a termínu realizace.

Děkujeme za Váš zájem a těšíme se na spolupráci s Vámi !

AW Partners, s.r.o.
Areál Slatina
Tuřanka 115,
budova „O“ Greenbuilding, 6. patro
627 00 Brno - Slatina
Tel. +420 511 115 351
E-mail: awpartners@awpartners.cz

Komerční centrum IBC
Příkop 843/4
602 00 Brno - střed
pouze po předchozí domluvě